Pre niekoho je veľmi dôležité mať zachytené tie najkrajšie okamihy života presne tak, ako sa stali aj v reálnom živote. Séria fotografií vám nikdy neprinesie presne to, čo by ste inak požadovali od kvalitného videozáznamu. Práve aj to je dôvod, prečo mnohí ľudia stavia na kameru. Chcú mať totižto všetko zaznamenané. Najmú staršie generácie vedia, že dnešné moderné kamery sú omnoho jednoduchšie na ovládanie, ako tie, ktoré ste si kúpili pred niekoľkými rokmi. My sa ani nečudujeme. Najnovšie prístroje majú kvalitné spracovanie, jednoduché a intuitívne ovládanie a najmä štýlový dizajn, vďaka ktorému si zamilujete výrobok okamžite. Výsledkom týchto kamier však nie sú len také hocijaké záznamy. Naopak, ako výsledok získate zážitok plný farieb s autentickým zvukom. Nakrúcanie videa je síce trochu ťažšie, ako fotografovanie fotografií, no môžete si byť istí, že pri tých najnovších kamerách sa vám to bez problémov podarí. Mnohé kamery, v najnovších asi väčšina, má zabudovaný aj stabilizátor obrazu, ktorý vám ponúka kvalitný záber aj vtedy, ak sa vám v priebehu nakrúcania ruka triasla alebo ste nestáli na práve rovnom povrchu. Zaujímavé a pútavé video tak spravíte s modernou a kvalitnou kamerou, ktorá je už teraz na trhu. Jediná prekážka, ktorá vám stojí v ceste je, vybrať si tú najlepšiu z veľkého množstva. Niekedy sa to môže zdať ako neuveriteľný a ťažký proces, no ak sa do toho ponoríte a budete porovnávať niekoľko druhov, ktoré vás zaujali, určite prídete na to, ktorá kamera je pre vás najlepšia, a ktorú by ste si mali po návšteve obchodu odniesť domov. Nezabudnite však, že aj napriek tomu, že je dizajn veľmi dôležitý, funkcie kamery a jej výkonnosť je v tomto prípade omnoho dôležitejšia, a preto si dajte poradiť aj nejakým odborníkom, ktorý vám vysvetlí, ako na to.

Videokamery sú dnes veľmi dôležité na nakrúcanie videí z krásnych dovoleniek, príjemných posedení s priateľmi alebo len z dní, ktoré chcete mať zaznamenané. Kamery sú v dnešnom svete vecou, ktorú by ste mali vlastniť aj vy. Vďaka nim totižto viete zachytiť všetky momenty, nakrútiť kratšie videá alebo len tak vyskúšať nejaké zaujímavé efekty, ktoré by ste neskôr mohli zúžitkovať. Mnohí sa dnes živia nakrúcaním videí na sociálne siete a je to zároveň aj ich koníčkom, ktorý radi robia.  Mnohí si myslia, že videokamery dnes nepotrebujú, pretože kvalitné fotoaparáty v mobiloch ich dokážu nahradiť. Pravdou však je, že kamery sa nedajú dnes len tak zameniť za fotoaparáty, zrkadlovky alebo mobily. Ak chcete krásne video záznamy, musíte mať aj kvalitné videokamery, ktoré vám nakrútia úplne všetko, čo potrebujete. Túžite aj vy po krásnych záberoch a videách, ktoré si budete pripomínať aj niekoľko rokov po dovolenke? Určite by ste mali staviť na kvalitnú kameru, ktorá vám spraví dych berúce zábery, nádherné videá a dokonca aj snímky! Uložte si svoje spomienky vo forme kvalitných Full HD videí, ktoré si budete neskôr prehrávať na svojom notebooku, počítači alebo dokonca na televízore. Všetko je možné, len potrebujete kvalitné zariadenie!

O značke

Značka Canon je rokmi overená značka, ktorá má mnohých priaznivcov. Všetci zákazníci sú spokojní s výberom, pretože ani jedného z nich nesklamal výsledok. Jej meno pozná takmer každý, kto sa aspoň trochu orientuje vo svete fotografie či videa. Ak túžite po krásnych záberoch a videách, no patríte len k začiatočníkom, ktorí nechcú investovať príliš veľké čiastky do svojej novej kamery, mali by ste staviť na kameru Canon LEGRIA HF R806, ktorá patrí medzi tie najlepšie kamery na trhu a radí sa medzi výrobky, ktoré sú vhodné pre začiatočníkov. Značka Canon má totižto naozaj veľmi veľa fanúšikov, ktorí nie sú len profesionáli, ale takisto aj amatéri, ktorí potrebujú spraviť kvalitné snímky a nahrávky, a ukázať ich svetu napríklad na sociálnych sieťach. Nádherné zábery sa tak potom tešia veľkej obľube. Práve kamera Canon LEGRIA HF R806 vám ponúka veľký pokrok, ktorý od svojich fotografií určite budete vyžadovať.

Máte ju stále po ruke

Videokamery sú pre niekoho výrobkom, ktorý si myslí, že nepotrebuje. Predsa, vo vrecku máte mobil, ktorý má doslova nadupaný fotoaparát a kameru v jednom a v taške vám pekne tróni krásna a kvalitná zrkadlovka, ktorá má viac pixelov ako tie najlepšie profesionálne fotoaparáty, ktoré sa nachádzajú na trhu. Načo by ste v takomto prípade kupovali kameru, na ktorú by ste zbytočne minuli peniaze a možno by ste ju ani nevyužívali? Takéto myslenie však nie je práve to najlepšie. Mnohí si myslia, že stačí, keď majú kvalitnú zrkadlovku alebo mobil a všetko je vyriešené. Opak je pravdou. Tieto všetky výrobky síce nakrúcať videá vedia, no nie je to ich prednostnou funkciou, a preto videá nebudú nikdy tak autentické a kvalitné, ako tie, ktoré si spravíte vy vďaka kamere. S príchodom nových technológií prichádzajú aj stále lepšie a lepšie výrobky, ako napríklad kamera Canon LEGRIA HF R806, ktorá sa pýši perfketným príslušenstvom. Dôležité okamihy vášho života tak môže uchovať v krásnej živej pamäti a kedykoľvek budete chcieť, budete si môcť nakrútiť to, čo potrebujete. Táto kamera je zábavná, kompaktná, jednoducho ovládateľná a najmä, skvele vybavená, vďaka čomu sa bude hodiť úplne každému, kto si ju zakúpi.

Funkcie a parametre

Dôležitým parametrom každej jednej kamery je jej hmotnosť. Hmotnosť kamery Canon LEGRIA HF R806 je naozaj nízka, a preto ju môžete nosiť všade, kam potrebujete. Rovnako má aj ergonomické uchopenie, ktoré vám dodá príjemný pocit pri držaní tejto kamery. To, čo bude vašou úlohou je zamerať objekt vášho záujmu a nakrúcať ho. Všetko, čo bude snímač zachytávať sa vám bude objavovať na dostatočne veľkom LCD displeji s uhlopriečkou pekné tri palce. Na displeji uvidíte úplne všetky farby živo, pretože ich zaznamenáva až 230 000. Ovládanie je intuitívne a veľmi jednoduché. Na kamere nie sú žiadne tlačidlá, všetko ovládanie je dotykové.

Kvalitné snímky sa však nezaobídu bez kvalitného snímača, ktorým v tejto kamere je CMOS snímač s Full HD rozlíšením (1920 x 1080 bodov) a obrazového procesoru DIGIC DV4 s technológiou detekcie tváre. Pomocou kamery Canon LEGRIA HF R806 môžete snímať objekty, ktoré nie sú zrovna na dosah ruky a sú vzdialené. Všetko toto môžete vďaka 57 násobnému zoomu, ktorý priblíži všetky vzdialené objekty a pritom nezníži kvalitu snímaného obrazu. Dotykovým gestom obraz zaostríte a môžete nakrúcať ďalej.

Nakrúcanie a fotenie

Popri nakrúcaní môžete využívať aj svoju kreativitu, pretože kamery Canon LEGRIA HF R806 vám ponúka kreatívne režimy a filtre, ktoré sa podobajú mnohým filmovým filtrom. K dispozícií tak máte niekoľko rôznych nastavení jasu, špeciálne scény, efekty spomaleného alebo zrýchleného pohybu a mnoho ďalšieho, čo určite využijete vo svoj prospech. Vaše výsledné video tak bude vyzerať ako od profesionála.

Rovnako ako zrkadlovka dokáže nakrúcať videá, tak aj kamera Canon LEGRIA HF R806 dokáže fotografovať snímky. Režim fotografovania vás s veľkosťou snímky vo Full HD rozlíšení rozhodne nesklame. Zvlášť vtedy, keď má oporu v optickom stabilizátore obrazu, ktorý minimalizuje rozmazanie scény následkom trasenia ruky.

Displej a reproduktory

Mnohí ľudia si veľmi radi prezerajú svoj výsledok priamo na kamere. Aj na kamere značky Canon je to možné. V ponuke máte dvojkanálový zvuk s technológiou Dolby Digital. V závislosti na type snímanej scény si môžete vybrať z niekoľkých režimov, ktoré vám budú sedieť. Nahrávky sa vám všetky ukladajú klasicky, na pamäťovú kartu micro SD, ktorú si potom jednoducho môžete vložiť do notebooku alebo iného zariadenia. Kompatibilita tu je však aj s kartami Flash Air pre jednoduché zdieľanie s priateľmi alebo rodinou.

To, aké dlhé budú výsledné záznamy je len na vás. Maximálna doba záznamu v režime AVCHD 24 a pol hodiny. V režime MP4 je to 34  hodín a 35 minút. Vďaka tomuto nemusíte byť obmedzovaní naozaj ničím.