Skoro každá rodina má doma aspoň jeden menší ventilátor, ktorý pomáha pri veľkých teplotách. Samozrejme, klimatizácie sú na pocit omnoho lepšie, no so zdravým to je presne na opačnej úrovni. Okrem toho, ak by ste si chceli domov zabezpečiť klimatizáciu, asi by vás to vyšlo veľmi draho. Ventilátory tu boli už dávno v minulosti a len tak ľahko nás neopustia, pretože majú perfektný výkon a skvelo dokážu človeka osviežiť.

Ventilátory sa delia podľa veľkosti dva dve väčšie skupiny. Sú malé a veľké ventilátory. Každý z nich má svoju výhodu a nevýhodu. Práve menšie ventilátory ako napríklad Clatronic VL 3601 si môžete postaviť aj na stôl a mať ho vždy pri sebe. Či už ste v kancelárií, doma alebo niekde v inej miestnosti. Veľké ventilátory sú dosť ťažké na presúvanie a jednoducho to s nimi až tak dobre nejde.

Ak hľadáte ten správny ventilátor, práve ste naň narazili. Malý, no za to šikovný a veľmi výkonný ventilátor Clatronic VL 3601 vás veľmi dobre ofúkne a spraví perfektný pocit. Čerstvý vzduch v teplých mesiacoch len veľmi ťažké získate. Niekedy je to úplne nemožné, pretože vzduch vonku akoby sa ani nehýbal a vy sa idete zblázniť. Práve na to sú určené všetky ventilátory. Okrem toho, že vás trochu ochladia, prefiltrujú aj vzduch a budete sa v miestnosti cítiť lepšie.

Otvárate vo veľkých teplách okná? Je to zbytočné, pretože prievan niekedy nemusíte spraviť ani vtedy, keď máte doma otvorené aj dvere. Na príjemný chladivý vzduch, ktorý vás osvieži počas dlhých letných dní je tu ventilátor Clatronic VL 3601. Ten môžete postaviť úplne na všetky miesta vo vašej domácnosti, pretože vďaka bielej farbe sa hodí úplne všade. Je minimalistický, štýlový a nikde nezavadzia.

Cenová hranica ventilátoru značky Clatronic sa pohybuje na prijateľných hraniciach, takže sa vám bude príjemne aj nakupovať. Podľa potreby ho dáte do tej miestnosti, kam by ste ho chceli dať.

Jednoduché ovládanie sa bude páčiť aj ľuďom, ktorí moc na elektroniku nie sú nadaní. Stolový ventilátor Clatronic VL 3601 má dve rýchlosti, z ktorých si môžete vybrať. Môžete staviť na nízke otáčky, ktoré vás jednoducho ofúkajú, alebo vysoké otáčky, ktoré prefiltrujú vzduch v miestnosti. Nijak nebude rušiť ani interiér vďaka bielej farbe. Priemer lopatiek vo ventilátore je 23 centimetrov, takže sa skvelo postarajú o to, aby ste sa mohli nadýchnuť sviežeho vzduchu.

Ventilátor má však aj možnosť automatickej horizontálnej oscilácií a to v uhle 90°. Samozrejmosťou je aj vypnutie a nastavenie uhlu sklonu, takže sa na vás vždy bude perfektne fúkať vzduch. Nechýba ani klasická ochranná mriežka, ktorá vás chráni pred poranením a takisto nechýbajú ani protisklzové nožičky, vďaka ktorým máte lepšiu stabilitu ventilátora.