Radi počúvate hudbu a máte ju všade pri sebe? Mnohokrát sa stáva, že nestačí, aby ste počúvali hudbu len vy vo svojich vlastných slúchadlách, ale je dôležité, aby ju počuli aj ostatní ľudia, ktorí sa nachádzajú v jednej miestnosti s vami. V mnohých prípadoch mobilné reproduktory nestačia, a práve vtedy prichádza rad na prenosné reproduktory, ktoré by ste mali nosiť vždy a všade so sebou. Nikdy sa tak nestane, že by ste nemohli prehrať svoju obľúbenú hudbu, pretože vaše reproduktory nie sú dostatočne silné na to, aby ste prehrávali jednotlivé skladby za sebou. Takisto sa nikdy nestane ani to, že by ste nemohli spraviť dobrú tanečnú zábavu alebo že by ste si nemohli vychutnať tú najlepšiu hudbu, ktorú práve chcete počúvať. Vďaka prenosným reproduktorom máte tak hudbu doslova na dosah a vždy pri sebe.

Keď prišli na trh prenosné reproduktory, nastal naozaj veľký boom. Každý ich chcel mať, všetkým sa páčili a vďaka ich mnohým funkciám, ktoré ponúkali, sa stali obľúbeným kúskom, ktorý nosí pri sebe takmer každý. Ak aj vy túžite po nejakom kvalitnom reproduktore, ktorý sa dá prenášať úplne všade a je dostatočne silný, určite by ste mali hľadať veľmi poctivo. Nie všetky reproduktory sú totižto dostatočne silné na to, aby ste mohli na nich neustále počúvať hudbu. Iné majú možno slabšie baterky a iné zase nemajú takú kvalitu, akú by ste požadovali. Ak túžite po kvalitnom reproduktore, na začiatok by ste si mali stanoviť nejaké tie parametre, ktoré by mal jednotlivý výrobok spĺňať. Predsa len, vojsť do predajne a vybrať ten, ktorý sa vám bude najviac páčiť, nie je práve najlepší prístup, na ktorý by ste mali staviť. Pri výbere reproduktorov je veľmi dôležitý nielen vzhľad, ale aj to, akú hudbu sprostredkúvajú do svojho okolia, aké veľké sú a akú hmotnosť majú, aby sa vám dali dobre prenášať. Dnes máme pre vás recenziu na výkonný a skvelý reproduktor JBL Xtreme, ktorý vám ponúka kvalitnú hudbu vo veľmi širokej a pestrej škále hlasitosti.

Značka JBL nepatrí medzi značky, ktoré by ste nepoznali alebo by ste o nich nepočuli. Za posledné roky sa dostala na veľmi vysoké priečky, odkiaľ ju nezhodili ani iné, známe značky, ktoré ponúkajú reproduktory či slúchadlá. Presne na tieto výrobky sa totižto značka JBL orientuje. Kvalitnú hudbu si tak môžete vychutnať nielen “externe” z reproduktorov, ale takisto aj pomocou slúchadiel. Hudbu môžete mať v tomto prípade len pre seba a nebudete vyrušovať ani svoje okolie. Výrobky od značky JBL sú kvalitne spracované, vyzerajú veľmi dobre a ich výkonu sa nerovná skoro žiadna iná značka, ktorú ponúka rovnaký sortiment. Ak hľadáte kvalitný reproduktor, ktorý by sa vám hodil vždy, kedy budete potrebovať, určite by ste mali staviť na prenosný reproduktor JBL Xtreme, ktorý vám posunie počúvanie hudby na úplne iný level.

Praktický a prenosný reproduktor JBL Xtreme využijete pri akejkoľvek príležitosti. Či už ste doma a máte chuť vypočuť si dobrú hudbu s kvalitným zvukom, ale sa nachádzate niekde vonku s priateľmi, na posedení pri dobrom víne alebo káve, pri bazéne v lete alebo len grilujete a podvečer si chcete pustiť príjemnú hudbu. Na toto všetko využijete tento skvelý reproduktor, ktorý sa hodí úplne každému. Všetci zákazníci, ktorí stavili na reproduktor od značky JBL sa zhodli na jednom. Jeho široké využitie a praktický jednoduchý vzhľad sú tým najlepším, čo ponúka. Na rozdiel od klasických reproduktorov alebo rádií sa vám tento perfektný prenosný reproduktor JBL Xtreme zmestí úplne všade, kde potrebujete a môžete s ním počúvať všetku svoju obľúbenú hudbu vo veľmi vysokej kvalite. Špičkový zvuk, ktorý vychádza z tohto prenosného reproduktora je ešte obohatený o skvelé basy, ktoré vám oživia každú jednu rytmickú hudbu.

Možno budete mať menšie pochyby ohľadom kvality hudby, ktorú vám prenosný reproduktor JBL Xtreme ponúka. Aj napriek tomu, že je nenápadný a možno by ste o ňom ani nepovedali, že produkuje kvalitnú hudbu, presný opak je pravdou. Svoj názor zmeníte hneď po tom, ako si prvýkrát vypočujete svoju obľúbenú pesničku. Reproduktor JBL Xtreme vám ponúka úplne čistý stereo zvuk s výkonom 40 W. Všetko máte doplnené ešte štyrmi prevodníkmi a dvoma JBL basovými meničmi, ktoré sa postarajú o to, aby ste mali zážitok z hudby na naozaj vysokej úrovni. Tešiť sa tak môžete nielen na priezračné výšky, ale takisto aj hlboké basové tóny, ktoré si vypočujete hneď ako zapnete hudbu. Takisto ich aj perfektne ucítite a uvidíte. Zariadenie je navrhnuté pre nepretržité Bluetooth streamovanie, vďaka čomu môžete pripojiť súčastne až tri smartfóny alebo tablety súčasne. Prenosnému reproduktoru JBL Xtreme tak nič nestojí v ceste za prehratím tej najlepšej piesne. Vytvoríte si tak jednoducho svoju vlastnú hudobnú mozaiku, ktorá vás určite bude baviť.

Vráťme sa však k dizajnu. Prenosný reproduktor JBL Xtreme je naozaj veľmi jednoducho skonštruovaný vďaka čomu sa hodí úplne každému, kto túži po jednoduchom a peknom reproduktore. Môžete ho spárovať s ktorýmkoľvek smartfónom, ktorý máte doma a vypočuť si tak všetko, čo chcete. Jeho minimalistický čierny dizajn sa určite bude páčiť nielen vám, ale takisto aj vášmu okoliu, ktoré bude chcieť, aby ste neustále púšťali ďalšie a ďalšie piesne. Vybrať si však môžete aj iné farebné prevedenie. Nájdete ho takisto aj v červenej a modrej farbe. Reproduktor sa veľmi jednoducho aj prenáša a dobre drží v ruke.

Výhodou prenosného reproduktoru JBL Xtreme je najmä to, že je veľmi odolný. Ak patríte medzi ľudí, ktorí majú dobrodružný život a stále niekam cestujete, tento reproduktor sa vám bude určite hodiť. Vďaka odolnému štrukturovanému materiálu a robustnému gumovému krytu sa aj pri extrémnej záťaži a nehostinných podmienkach dokáže veľmi jednoducho prispôsobiť. Starosti si nemusíte robiť naozaj s ničím. Reproduktor je totižto odolný proti vode, prachu a dokonca znesie aj opláchnutie pod tečúcou vodou. Nedoporučuje sa však testovať jeho ponorné vlastnosti.

JBL Xtreme disponuje takisto aj veľmi vysoko kapacitnou Li-ion batériou, ktorá sa vám bude určite páčiť. Ak sa obávate, že by ste vzhľadom k vysokému výkonu reproduktoru nemali dostatok batérie a životnosť by bola kratšia, čo je naozaj veľmi logické, skutočnosť je iná. Reproduktor JBL Xtreme môžete používať až 15 hodín bez prerušovania. Dvoma USB nabíjacími vstupmi môžete nabíjať zariadenie pre lepšiu a ďalšiu zábavu.

Bezdrôtové streamovanie je pre prenosný reproduktor JBL Xtreme samozrejmosťou, no nielen to. Vďaka tomu, že s ním môžete spárovať až tri smartfóny alebo tablety, jednoducho môžete tak prepínať z jedného do druhého a počúvať presne to, čo potrebujete. Rovnako môžete aj prijímať telefónne hovory. Partner na telefóne vás zreteľne počuje, aj keď budete hovoriť zo vzdialenosti niekoľkých krokov. Okrem toho vďaka pripojeniu JBL Xtreme môžete pripojiť aj ďalšie reproduktory s rovnakou funkciou pre kvalitnejšie počúvanie. Vybrať si môžete z troch farebných prevedení.