Počúvanie hudby sa za posledné roky stalo hobby, ktorú milujú všetci. Vďaka hudbe nám vždy prejde aj dlhá cesta omnoho rýchlejšie, jednoduchšie sa nám pri nej cvičí, relaxuje či zaspáva a mnohí si bez hudby nevedia predstaviť život. Niektorých hudba živí, iných zase len privedie do správnej nálady. Tak či onak, hudba je súčasťou našich každodenných životov, a práve preto si ju dnes môžeme vychutnávať kdekoľvek. Z dôb, kedy sa hudba počúvala na platniach sme sa presunuli do modernej techniky, ktorá je stále menšia a menšia a takisto aj omnoho ľahšia. Stačí sa pozrieť na MP3 prehrávače, ktoré sú veľmi obľúbenými spoločníkmi mnohých ľudí a môžeme vidieť, aký pokrok vo vede a technológiách sme spravili.

Pri hudbe v dnešnej recenzií aj ostaneme. Ak radi počúvate hudbu, určite máte doma minimálne jedny kvalitné slúchadlá a reproduktory, vďaka ktorým si hudbu môžete vychutnávať plnými dúškami. Kvalitná hudba je niečo, na čo si mnohí potrpia. Niet sa ani čomu čudovať. Práve vďaka dobrej hudbe si môžeme oddýchnuť, zrelaxovať sa a najmä prísť na iné myšlienky. Okrem slúchadiel, ktoré môžeme nosiť úplne všade sa na trh dostali aj prenosné reproduktory, vďaka ktorým si môžete so sebou vziať hudbu všade, kde potrebujete a nemusíte ju počúvať len vy, ale takisto aj vaši priatelia. Stačí, ak máte bluetooth pripojenie na svojom mobilnom telefóne a s malými prenosnými reproduktormi tak rozprúdite tú správnu zábavu úplne všade.

Značka GoGEN nie je až taká známa v našich končinách, no na náš trh sa prebojovala. Získala si miesto najmä vďaka nízkym cenám a skvelým, kvalitným výrobkom, ktoré ponúka. Výrobky ako prenosné reproduktory, sú niečím novým, čo mnohých ľudí zaujíma a chcú mať aspoň jeden doma. Ak aj vy zvažujete kúpu kvalitné prenosného reproduktoru, ktorý prehráva naozaj krásny, čistý zvuk, určite by ste mali staviť na túto značku. Jej ceny sú primerané, vďaka čomu si ho môže dovoliť naozaj každý a takisto sú všetky výrobky kvalitne spracované. Stavte aj vy na prenosný reproduktor GoGEN BS 113 BM, s ktorým si prídete na svoje.

Bezdrôtový stereo reproduktor GoGEN BS 113 BM s bluetooth technológiou je skvelým spoločníkom nielen na cesty, ale takisto aj na bežné dni. Vďaka svojim kompaktným rozmerom sa vám zmestí úplne všade a môžete si ho brať každý jeden deň spolu so sebou. Takisto nemá ani veľkú hmotnosť, vďaka čomu sa vám s ním bude pracovať dobre a môžete ho nosiť v kabelke úplne bez problémov. Výkon má tak dobrý, že spraví aj vo väčšej miestnosti skvelú zvukovú kulisu. Môžete ho umiestniť napríklad do kancelárie, pri stolný počítač alebo notebook, na pracovný stôl alebo hocikde, kde to práve budete potrebovať. Jeho váha je len 400 gramov, čo nie je naozaj veľmi veľa.

Pomocou technológie Bluetooth sa pripojíte ku každému zariadeniu a môžete si tak užívať akúkoľvek hudbu bez problémov. Prostredníctvom Bluetooth V2.1 môžete púšťať hudbu až do vzdialenosti neuveriteľných deväť metrov. Prenosný reproduktor GoGEN BS 113 BM sa hodí najmä k tabletom či smartfónom, ktoré majú operačný systém iOS alebo Android, no nemá problém ani s inými operačnými systémami.

Prenosný reproduktor GoGEN BS 113 BM má naozaj štýlový a jednoduchý dizajn, ktorý sa bude hodiť aj ženám a aj mužom. Čierna a elegantná farba je jednoducho niečo, čo sa hodí úplne každému a takisto sa bude úplne každému aj páčiť. Čierne zamatové prevedenie v kombinácií s kovovou mieržkou dodáva nielen eleganciu, ale aj luxus. Čisto rezané geometrické tvary sú nadčasové a moderné. Padne vám tak do ruky ako uliaty a nebudete sa musieť báť, že by nevyzeral dobre. Okrem silného výkonu, nízkej hmotnosti a skvelému čistému zvuku, ktorý prehráva vám tak ponúka aj štýlový dizajn, ktorý určite oceníte.

Vstavanú dobíjaciu batériu, ktorú má prenosný reproduktor GoGEN BS 113 BM si jednoducho doma dobijete a môžete vyraziť. Zásoba energie, ktorú získate vám vydrží v závislosti od hlasitosti inak, no minimálne sú to tri hodiny, čo je naozaj skvelý výkon. Batéria sa jednoducho nabije pomocou USB portu. Okrem toho môžete reproduktor nezávisle nabíjať a pritom počúvať svoju obľúbenú hudbu.

Zariadenie, ktoré nemá funkciu Bluetooth sa dá k tomuto prenosnému reproduktoru GoGEN BS 113 BM veľmi jednoducho napojiť a to klasickým 3,5 mm jackom, čiže konektorom. Reproduktor nie je nutné nijako nastavovať a ani prepínať, jednoducho pripojíte jack a hudba sa pustí z pripojeného zariadenia, ktoré je už pripravené.

Vstavaný mikrofón, ktorý má prenosný reproduktor GoGEN BS 113 BM vám jednoducho umožní telefonovať s kýmkoľvek chcete. S pripojeným mobilným telefónom máte tak obe ruky prázdne a voľné, vďaka čomu môžete robiť ďalšie veci, ktoré potrebujete. Takto môžete robiť jednoducho konferenčné hovory, pri ktorých do konverzácie musíte zapojiť prakticky čokoľvek.