Hudba je v dnešnej dobe úplne všade. Ľudia počúvajú hudbu nielen v rádiu alebo prostredníctvom počítača, ale takisto aj počas chôdze do práce pomocou mobilu alebo mp3 prehrávačov. Práve tieto prehrávače sú veľmi obľúbené vďaka tomu, že majú dostatok pamäte na všetky vaše piesne, ktoré potrebujete, no takisto vám ponúkajú komfort z počúvania hudby počas chôdze. Takisto ich môžete používať napríklad pri cvičení alebo behaní, pretože sú malé, kompaktné a zmestia sa vám úplne všade. Pred niekoľkými rokmi bol veľký “boom” MP3 prehrávačov, ktoré doslova zmenili náš svet. Dnes sa trochu utiahli do úzadia, no predávajú sa stále, majú skvelú výdrž batérie, perfektné rozmery, štýlový dizajn a ponúkajú mnoho funkcií, ktoré sa vám budú páčiť. Aj napriek tomu, že sa dnes väčšina hudby počúva práve cez mobily, ušetrite ich batériu a využívajte ich kapacitu na niečo iné. MP3 prehrávač zmestíte úplne všade a jednoducho do neho dáte všetku hudbu, ktorú potrebujete alebo chcete. Nie je to žiaden problém.

Počúvanie hudby sa za posledné roky stalo veľmi obľúbenou voľno časovou aktivitou. Počúvame hudbu skoro neustále. Či už sedíme v aute, v autobuse, doma alebo ležíme v posteli a užívame si dobrú hudbu, ktorá nám hrá z reproduktorov alebo zo slúchadiel. S hudbou plynie čas akoby lepšie a vždy keď potrebujeme, aj rýchlejšie. Mnohým ľuďom sa nechce prenášať ďalší výrobok, ktorý by mali pri sebe a nevedeli by, kam ho dať. Výhodou týchto prehrávačov je však to, že majú perfektné rozmery, zmestia sa vám takmer všade a vy si nebudete musieť robiť žiadne starosti s tým, že máte niečo pri sebe navyše. MP3 prehrávače zažili svoj najväčší ošiaľ na začiatku 21. storočia, kedy vyzerali úplne inak, ako dnes. Neskôr, po čase a novodobých výrobkoch, ktoré neustále prichádzali na trh, sa tieto prehrávače podobali na mobilné telefóny, no boli určené len na prehrávanie hudby. Dnes dokážu MP3 prehrávače omnoho viac a aj keď sú pomaly vytláčané mobilmi, ktoré prehrávajú hudbu, mnohí ľudia na ne nedajú dopustiť, pretože sú to jedny z najlepších výrobkov. Niet sa ani čomu čudovať. Ponúkajú tak skvelé vymoženosti, že si ich zamilujete okamžite aj vy a nič iné nebudete chcieť.

Značka Sony patrí medzi celkom známe značky, ktoré sa na náš trh dostali už dávnejšie. Ich výrobky sú veľmi obľúbené a na slovenskom trhu patria medzi obľúbené. Dôvod je najmä ten, že všetky výrobky sú kvalitné a značka sa zaoberá výrobou hneď niekoľkých výrobkov, ako sú napríklad mobilné telefóny, televízory, monitory alebo aj videokamery, ktoré sa vám určite zapáčia. Značka je známa tým, že sa orientuje najmä na zákazníka a snaží sa mu poskytnúť kvalitný a profesionálny výrobok, ktorý sa však dá veľmi jednoducho ovládať a ponúka takmer automatické funkcie, pri ktorých nemusíte robiť skoro nič. Stačí si len nájsť MP3 prehrávač, o ktorý máte záujem, a ktorý by vám sadol  a môžete ísť na to. Značka je známa aj nižšími cenami, vďaka čomu si môžete dopriať tú najvyššiu kvalitu aj vy. Dnešná recenzia je o prehrávači Sony NWZ-B183FL.

Radi pri chôdzi alebo pri behu počúvate svoju obľúbenú hudbu? Určite preto musíte staviť na MP3 prehrávače, ktoré nie sú ničím neznámym. Môžete si vybrať medzi veľmi veľkým množstvom výrobkov, ktoré sa na našom trhu črtajú a určite vám budú vyhovovať. Okrem dizajnu vám môže ponúknuť aj mnohé funkcie za rôzne ceny a je len na vás, ktorý z modelov si vyberiete vy, od toho najdrahšieho až po ten najlacnejší. Každý jeden prehrávač je špeciálne určený pre niekoho, ako napríklad pre začiatočníkov alebo pokročilých užívateľov. MP3 prehrávač Sony NWZ-B183FL boduje svojou kompaktnou veľkosťou a elegantným spracovaním, vďaka ktorému vzbudzuje dojem unikátnosti a zaujímavosti. Najlepšie na tom všetkom je však to, že ide o úplne široko dostupný prehrávač s praktickým ovládaním, ktorý má solídnu výbavu a FM tuner.

To, že prehrávač pôsobím dojmom flash disku s hliníkovou povrchovou úpravou nie je žiadna náhoda. Práve vďaka tomuto je MP3 prehrávač Sony NWZ-B183FL naozaj veľmi zaujímavý a prekvapí úplne každého. Keď dáte dolu kryt s nápisom “walkman”, razom držíte v rukách pamäťové zariadenie, ktoré len tak dáte do počítača alebo notebooku a hneď môžete pridávať piesne, ktoré chcete. Ukladať na tento “disk” môžete až 4 GB dát, čo značí približne 900 pesničiek. Aj vďaka miniatúrnym rozmerom vám ponúka možnosť uložiť si ho úplne všade, kde potrebujete. Aj keď je prehrávač malý, ponúka vám úctyhodný zvuk s možnosťami vlastných úprav. Patrí sem nielen zdôraznenie dynamiky funkcie Bass Boost, ale takisto aj 5-pásmový ekvalizér pre úpravy drobnejších zvukových nuancií.

Mp3 prehrávač Sony NWZ-B183FL môžete pripojiť veľmi jednoducho k počítaču a sťahovať okamžite piesne alebo inú hudbu vo zvukových súboroch vo formátoch MP3 a AVI. Súčasne môžete pripojiť do notebooku alebo počítaču na dočerpanie energie. Vstavaná Li-ionová batéria vystačí na plné nabitie až na 20 hodín, čo sa hodí na dlhé cesty. Nemusíte sa obávať, že budete musieť každú chvíľu hľadať USB konektor na opätovné nabitie. Dobitie trvá len 70 minút, no prehrávač Sony NWZ-B183FL vám vydrží viac ako spomínaných 20 hodín. Vychytávkou je takisto tzv. troj minútové nabitie pr eprípad, že nechcete čakať na celú “klasickú” dobu nabitia.

A aké sú rozmery? 8,45 x 2,22 x 1,34 cm sú tie najlepšie rozmery, ktoré majú nepatrnú hmotnosť. So sebou tak máte vždy nepatrnú výbavu plnú hudby, ktorá sa vojde prakticky kdekoľvek. Či už do tašky, batohu, kabelky alebo do vrecka bundy. O to viac prekvapí, že aj takéto malé zariadenie má displej, na ktorom uvidíte všetky informácie, ktoré potrebujete, ako napríklad názov prehrávaného súboru, skladby, interpreta rátane nastavenej zvukovej úpravy a času aktuálne bežiacej sklady. V cene získavate aj slúchadlá a stručný návod, ako MP3 prehrávač ovládať. Báť sa však, že by ste to nezvládli sa nemusíte, pretože jeho ovládanie je veľmi jednoduché a intuitívne.

Na trhu dostanete takisto na výber z niekoľkých druhov farebných variant, ktoré sa vám budú určite páčiť a iné chcieť ani nebudete. Dostatočná kapacita, perfektný dizajn a farebné prevedenie a takisto aj jednoduché ovládanie robia z MP3 prehrávača Sony NWZ-B183FL to najlepšie zariadenie, ktoré by ste si mali zakúpiť aj vy, ak potrebujete dobrý hudobný prehrávač na dlhé cesty alebo na cvičenie. Nízka hmotnosť a malé rozmery vás určite prekvapia.