Počúvanie hudby sa za posledné roky stalo veľmi obľúbenou voľno časovou aktivitou. Počúvame hudbu skoro neustále. Či už sedíme v aute, v autobuse, doma alebo ležíme v posteli a užívame si dobrú hudbu, ktorá nám hrá z reproduktorov alebo zo slúchadiel. S hudbou plynie čas akoby lepšie a vždy keď potrebujeme, aj rýchlejšie. Mnohí ľudia veľmi radi počúvajú hudbu na svojich mobilných telefónoch, pretože tie majú vždy pri sebe a iné výrobky sa im už nechce nosiť so sebou. Niektorí ľudia však nedajú dopustiť na MP3 prehrávače, ktoré berú vždy, keď niekam idú.

MP3 prehrávače zažili svoj najväčší ošiaľ na začiatku 21. storočia, kedy vyzerali úplne inak, ako dnes. Neskôr, po čase a novodobých výrobkoch, ktoré neustále prichádzali na trh, sa tieto prehrávače podobali na mobilné telefóny, no boli určené len na prehrávanie hudby. Dnes dokážu MP3 prehrávače omnoho viac a aj keď sú pomaly vytláčané mobilmi, ktoré prehrávajú hudbu, mnohí ľudia na ne nedajú dopustiť, pretože sú to jedny z najlepších výrobkov. Majú výhodu najmä v tom, že nemusíte mať v mobile veľa hudby a nemusíte si míňať ani batériu na to, aby ste hudbu počúvali. Všetko, čo potrebujete máte v jednom spotrebiči, ktorý je ľahký a nezavadzia vám.

Značka Apple patrí medzi jednu z najlepších značiek, ktorá na trhu ponúka nielen mobily, ale takisto aj MP3 prehrávače či notebooky a počítače. Ak túžite mať kvalitný výrobok, na ktorý sa môžete spoľahnúť, určite by ste mali staviť na MP3 prehrávač od značky Apple, ktorá ponúka naozaj kvalitné výrobky. Práve Apple je jednou z najznámejších značiek, ktorú na Slovensku obľubujú mnohí. Určite aj vy poznáte minimálne jedného človeka, ktorý vlastní iPhone. Ak aj vy túžite po niečom od tejto značky, no mobil máte, stavte na MP3 prehrávač s názvom iPod Touch, ktorý vyzerá skoro ako iPhone, no je tenší, trochu menší, ľahší a hlavne, prehrá vám všetku hudbu, ktorú chcete. A nielen to! Rovnako naň môžete aj fotiť a robiť s ním iné zaujímavé veci. Všetko vám o ňom povieme v dnešnej recenzií.

Všetky iPody, ktoré doteraz značka Apple vyrobila, boli niečim zaujímavé. Buď mali navyše nejaké funkcie, ktoré ponúkali alebo jednoducho vyzerali inak, ako ostatné prehrávače, ktoré sa na trhu práve vtedy vyskytovali. Apple iPod touch je však zďaleka iný, ako všetky prehrávače, ktoré doteraz spoločnosť Apple ponúka.a Na trh priniesol s týmto prehrávačom revolučné riešenie vo forme ovládania, nového dizajnu a takisto aj v praktických funkciách, ktoré vám výrobok ponúkne. Moderný prehrávač nielen, že vyzerá perfektne, ale takisto aj taký je!

Prehrávač Apple iPod touch má 32 GB, vďaka čomu do neho vložíte naozaj veľké množstvo hudby alebo aplikácií, ktoré budete chcieť. Tento prehrávač vám ponúka podporu MP3 ale takisto aj formáty AAC či WAV. Nepoužívajte ho však len, ako prehrávač hudby. Vžite sa do funkcie a stavte aj na rôzne iné aplikácie, ktoré jednoducho môžete do prehrávača stiahnuť. Jeho sila a pestrosť funkcií, ktoré vám ponúka je jednoducho na nezaplatenie. A takisto aj ľahké ovládanie, ktoré ponúka, je výhodou, pre každého jedného užívateľa.

Keď si na prvý pohľad všimnete Apple iPod touch, môžete vidieť veľkú podobnosť s mobilmi od značky Apple. Apple iPod touch sa však od iPhonov líši len jednou vecou a to tým, že cez neho nemôžete telefonovať. Ak sa pýtate, načo si kupovať prehrávač, keď máte taký mobil, odpoveď je jednoduchá. Ušetríte batériu mobilu a takisto priestor na niečo iné, ako len na hudbu, ktorú by ste do mobilu stiahli. Rovnako si môžete Apple iPod touch kúpiť z dôvodu, že chcete niečo menšie a ľahšie pri sebe napríklad pri športovaní alebo chodení po meste. Rovnako je na tom aj cena. Mobil iPhone stojí naozaj veľkú čiastku, no Apple iPod touch stojí omnoho menej. Hudbu si nemusíte len ťažko sťahovať. Jednoducho si ju môžete kúpiť cez iTunes, ktoré sú vám k dispozícií aj v tomto zariadení.

Tak ako aj pri iPhone, tak aj pri Apple iPod touch si dala značka Apple záležať na tom, aby výrobok vyzeral elegantne, nadčasovo a jednoducho. Hneď na prvý pohľad si tak môžete všimnúť, že prehrávač zaujme kvalitnými materiálmi a príkladným spracovaním, ktoré má. Prehrávač je vďaka čomu ľahký, tenký a zmestí sa vám všade, kde potrebujete. Nemusíte ho držať len v ruke, môžete si ho dať napríklad aj do vačku. Najviac sa vám však bude páčiť aj široká ponuka krytov a obalov, ktoré sú v ponuke v obchodoch. Takisto nájdete aj obaly na ruku, ak by ste chceli s Apple iPod touch behať alebo cvičiť.

Ak ste mali doteraz doma iPhone, určite vám sadne aj Apple iPod touch. Tento prehrávač je totižto konštruovaný veľmi podobne a ovládanie sa naučíte za pár minút. Takisto aj ľudia, ktorí iPhone nemajú si zvyknú na jednoduché ovládanie omnoho rýchlejšie, ako si na začiatku myslia. Zapáči sa vám určite aj 4-palcový multi-touch retina displej, na ktorom uvidíte vždy a za každého počasia všetko. Takisto tento prehrávač reaguje rýchlo a spoľahlivo, čo vám dodá istotu, že s ním budete spokojní. Príjemná je aj výdrž batérie, ktorá pri počúvaní hudby vydrží až 40 hodín a pri prehrávaní videa až 8 hodín. Vyberať si takisto môžete aj z niekoľkých farebných variant a to z čierno-sivej, modrej, žltej, bielej či červenej. Každý si tak môže vybrať presne to, po čom túži.

Výbava prehrávaču Apple iPod touch je naozaj široká a určite sa vám zapáči. Ak radi používate sociálne siete a internet, Apple iPod touch vám bude vyhovovať naozaj perfektne. Operačný systém iOS 8 slúži spoľahlivo a veľmi dobre. V ponuke aplikácií máte napríklad správy, hry, hudbu, e-mail, mapy, Safari či Siri. Všetko toto vám bude určite stačiť na to, aby ste svoj mobil aspoň na chvíľku nahradili týmto prehrávačom. Hneď po pripojení na internet môžete jednoducho stiahnuť ďalšie aplikácie, ktoré potrebujete.

Nesmieme však zabudnúť ani na jednu dôležitú funkciu, ktorú Apple iPod touch ponúka. Je ňou fotoaparát, vďaka čomu si môžete zhotoviť fotky aj v prípade, že pri sebe nemáte mobil alebo fotoaparát. Vaše momenty zo života vám pomôže spraviť integrovaný fotoaparát s rozlíšením skvelých 8 megapixelov a nahrávanie máte v HD kvalite s rozlíšením 1080 p pri snímkovaní 30 snímok za sekundu máte istotu plynulého a krásne ostrého videa. Zdieľať ho potom môžete na internete, ale takisto aj prostredníctvom technológie Bluetooth.

Interná pamäť prehrávača Apple iPod touch je krásnych 32 GB, vďaka čomu do neho vložíte naozaj veľké množstvo kvalitnej hudby. Môžete u počúvať prostredníctvom priložených slúchadiel značky Apple, ktoré sa dostávajú napríklad aj k telefónom iPhone. Tieto tradičné slúchadlá sú veľmi kvalitné a hodia sa naozaj každému do ucha. Apple iPod touch vám ponúka nielen klasické počúvanie hudby, ale takisto aj zábavu, dlhšiu výdrž batérie a štýl, ktorý jednoducho bude baviť každého naokolo.